မီးရထားလမ္းမ်ား ႀကံ႕ခိုင္မႈရွိေစရန္ ေက်ာက္ျဖည့္တင္းျခင္း ေဆာင္ရြက္
> ေမာ္လူး၊ မတ္ ၂၂
> @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
> မႏ ၱေလး - ျမစ္ႀကီးနား မီးရထားလမ္းျဖတ္သန္းသြားရာ ပင္ဝဲမီးရထားဘူတာမွ နန္႔စီးေအာင္ မီးရထားဘူတာအထိ မီးရထားလမ္း ႀကံ႕ခိုင္မႈရွိေစရန္ သစ္သားဇလီဖားတံုးမ်ားေနရာတြင္ ကြန္ကရစ္ ဇလီဖားတံုးမ်ားႏွင့္ လဲလွယ္ျခင္း၊ ေက်ာင္ျဖည့္တင္းျခင္းမ်ားကို မတ္ ၂၂ ရက္ေန႔က ေဆာင္ရြက္လွ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
> " မီးရထားလမ္း ႀကံ႕ခိုင္မႈရွိေအာင္ ပင္ဝဲမီးရထားဘူတာကေန နန္႔စီးေအာင္မီးရထားဘူတာအထိ သစ္သားဇလီဖားတံုးေတြေနရာမွာ အရွည္ ၆ ေပခြဲ၊ ဗ်က္ ၉ လက္မ၊ အျမင့္ ၇ လက္မရွိတဲ့ ကြန္ကရစ္ ဇလီဖားတံုးေတြကို တစ္တံုးနဲ႔တစ္တံုး ၂ေပခြဲျခားၿပီး ၃၉ ေပရွည္တဲ့ သံလမ္းတစ္ဆက္ကို ကြန္ကရစ္ဇလီဖားတံုး ၁၇ တံုးႏႈန္းနဲ႔ လဲလွယ္တပ္ဆင္ျခင္း ျပဳလုပ္ပါတယ္။ ျပင္ပအလုပ္သမား ၂၅ ဦးနဲ႔ ေဆာင္ရြက္ေနတာပါ။ သူတို႔လုပ္ႏိုင္ရင္ လုပ္ႏိုင္သေလာက္ ဝင္ေငြရရွိၾကပါတယ္။ တစ္ရက္ကို အနည္းဆံုး ၄၀၀၀ က်ပ္ကေန ၅၀၀၀ က်ပ္အထိ ရရွိၾကပါတယ္။ ေက်ာက္ျဖည့္တင္းျခင္းကိုေတာ့ ဇလီဖားတံုး အတြင္းဘက္နဲ႔ အျပင္ဘက္ ဇလီဖားတံုးထိပ္ရဲ႕ ဟိုဘက္ဒီဘက္ တစ္ေပခန္႔အကြာအထိ ေက်ာက္ခ်ျဖည့္တင္းပါတယ္။ ပင္ဝယ္ဘူတာကေန ေမာ္လူးဘူတာအထိ ဇလီဖားတံုး လဲလွယ္ျခင္း ေက်ာက္ျဖည့္တင္းျခင္းေတြကို ေဖေဖာ္ဝါရီလအတြင္း ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးခဲ့ၿပီ အခုမတ္လအတြင္းမွာေတာ့ ေမာ္လူးဘူတာကေန နန္႔စီးေအာင္ဘူတာအထိ ဇလီဖားတံုးလဲလွယ္ျခင္း၊ ေက်ာက္ျဖည့္တင္းျခင္းေတြကို ေဆာင္ရြက္ေနတာပါ"ဟု ေမာ္လူး မီးရထားဘူတာမွ လမ္းဗိုလ္ေလး ထင္လတ္ေအာင္မွ ေျပာျပသည္။
to read with unicode font
မီးရထားလမ်းများ ကြံ့ခိုင်မှုရှိစေရန် ကျောက်ဖြည့်တင်းခြင်း ဆောင်ရွက်
> မော်လူး၊ မတ် ၂၂
> @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
> မန ္တလေး - မြစ်ကြီးနား မီးရထားလမ်းဖြတ်သန်းသွားရာ ပင်ဝဲမီးရထားဘူတာမှ နန့်စီးအောင် မီးရထားဘူတာအထိ မီးရထားလမ်း ကြံ့ခိုင်မှုရှိစေရန် သစ်သားဇလီဖားတံုးများနေရာတွင် ကွန်ကရစ် ဇလီဖားတံုးများနှင့် လဲလှယ်ခြင်း၊ ကျောင်ဖြည့်တင်းခြင်းများကို မတ် ၂၂ ရက်နေ့က ဆောင်ရွက်လှျက်ရှိကြောင်း သိရသည်။
> " မီးရထားလမ်း ကြံ့ခိုင်မှုရှိအောင် ပင်ဝဲမီးရထားဘူတာကနေ နန့်စီးအောင်မီးရထားဘူတာအထိ သစ်သားဇလီဖားတံုးတွေနေရာမှာ အရှည် ၆ ပေခွဲ၊ ဗျက် ၉ လက်မ၊ အမြင့် ၇ လက်မရှိတဲ့ ကွန်ကရစ် ဇလီဖားတံုးတွေကို တစ်တံုးနဲ့တစ်တံုး ၂ပေခွဲခြားပြီး ၃၉ ပေရှည်တဲ့ သံလမ်းတစ်ဆက်ကို ကွန်ကရစ်ဇလီဖားတံုး ၁၇ တံုးနှုန်းနဲ့ လဲလှယ်တပ်ဆင်ခြင်း ပြုလုပ်ပါတယ်။ ပြင်ပအလုပ်သမား ၂၅ ဦးနဲ့ ဆောင်ရွက်နေတာပါ။ သူတို့လုပ်နိုင်ရင် လုပ်နိုင်သလောက် ဝင်ငွေရရှိကြပါတယ်။ တစ်ရက်ကို အနည်းဆံုး ၄၀၀၀ ကျပ်ကနေ ၅၀၀၀ ကျပ်အထိ ရရှိကြပါတယ်။ ကျောက်ဖြည့်တင်းခြင်းကိုတော့ ဇလီဖားတံုး အတွင်းဘက်နဲ့ အပြင်ဘက် ဇလီဖားတံုးထိပ်ရဲ့ ဟိုဘက်ဒီဘက် တစ်ပေခန့်အကွာအထိ ကျောက်ချဖြည့်တင်းပါတယ်။ ပင်ဝယ်ဘူတာကနေ မော်လူးဘူတာအထိ ဇလီဖားတံုး လဲလှယ်ခြင်း ကျောက်ဖြည့်တင်းခြင်းတွေကို ဖေဖော်ဝါရီလအတွင်း ဆောင်ရွက်ပြီးစီးခဲ့ပြီ အခုမတ်လအတွင်းမှာတော့ မော်လူးဘူတာကနေ နန့်စီးအောင်ဘူတာအထိ ဇလီဖားတံုးလဲလှယ်ခြင်း၊ ကျောက်ဖြည့်တင်းခြင်းတွေကို ဆောင်ရွက်နေတာပါ"ဟု မော်လူး မီးရထားဘူတာမှ လမ်းဗိုလ်လေး ထင်လတ်အောင်မှ ပြောပြသည်