မိုးဖြဲေလးမ်ား က်ေနေသာ္လည္း က်ေနာ္တို႔အဖြဲ႕မွာ သက္ရင္းသာရြာေလးဆီသို႔ ခရီးဆက္ခဲ့ၾကရေပသည္။ ေမာ္လူးမွ သက္ရင္းသာေက်းရြာသို႔ သြားသည့္လမ္းကား ေက်းရြာခ်င္းဆက္လမ္းမ(သို႔) ေလးတန္ရိုးရြာမ်ားသို႔သြားသည့္ လမ္းမဟု ေခၚဆိုၾကသည္။ ေမာ္လူးမွ အေနာက္ဘက္သို႔ ထြက္လိုက္သည္ႏွင့္ ေတာင္ႏွင့္ေျမာက္တြင္ လယ္ကြင္းမ်ားရွိၿပီး လယ္ကြင္းမ်ားကို ျခားထားသည့္ လမ္းမႀကီးျဖစ္သည္။ ေက်းလက္လမ္းဆိုေတာ့ အရင္က ေျမသားလမ္း ေနာက္ေတာ့ ေက်ာက္ခင္းလမ္း အခုေတာ့ ေက်ာက္အေပၚမွာ သဲေျမခင္းထားသည့္လမ္း ျဖစ္ေနသည္။ ေလးတန္ရိုးဟူသည့္အမည္ကို ဖတ္ရသူမ်ား ဆန္းေနလိမ့္မည္ထင္ပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ေလးတန္းရိုးရြာဟု ေခၚသနည္း။ ေလးတန္ဟု အမည္ရသည့္ ေခ်ာင္းကမ္းနံေဘးတြင္ ရြာမ်ား အစီအရီရွိေနၾကသည္။ ထိုရြာမ်ားကို အလြယ္တကူ ေခ်ာင္းအမည္ကို အစြဲျပဳၿပီး ေလးတန္ရိုးရြာဟု ေခၚၾကသည္။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕သြားၾကမည့္ သက္ရင္းသာရြာသည္ကား ေလးတန္းရိုးရြာမ်ား၏ ဝင္ေပါက္ဟု ေခၚရမည္ထင္ပါသည္။ ရြာေလးမွာ ရြာတန္းရွည္ အမ်ိဳးအစားတြင္ပါဝင္ၿပီး အိမ္ေျခ ၅၀ ေက်ာ္ခန္႔ ရွိပါလိမ့္မည္။ ဤရြာေလးမွာ ေရွးယခင္က ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္း မရွိပါ။ အိမ္ေျခနည္းသည့္အတြက္ သက္ရင္းသာရြာ၏ ေျမာက္ဘက္တြင္ရွိသည့္ ပဲခူးေက်းရြာမွ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းကိုသာ သြားေရာက္ၾကရသည္။ သာေရးနာေရး အလွဴအတန္းစသည့္ ကိစၥမ်ားအတြက္ ပဲခူးေက်းရြာမွ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းတြင္ ျပဳလုပ္ၾကရသလို၊ ၄င္းေက်ာင္းမွ ဘုန္းေတာ္ႀကီးကို ပင့္ဖိတ္ေဆာင္ရြက္ၾကရသည္။ ရြာသူ/သားတို႔၏ အားထုတ္ႀကိဳးပမ္းမႈေၾကာင့္ ယခုေတာ့ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းေလးသာမက ဘုန္းေတာ္ႀကီးသင္ ပညာေရးေက်ာင္းေလးကိုပါ ထူေထာင္ႏိုင္ခဲ့ၾကေပၿပီ….။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕ သက္ရင္းသာရြာ အဝင္က ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းဆီေရာက္ေတာ့ နံနက္ ၁၀ နာရီ ထိုးလုၿပီ။ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းကိုတက္ၿပီး ဆရာေတာ္ကို ဖူးေျမာ္ေတာ့ ဆရာေတာ္ ေနမေကာင္းျဖစ္ေနေၾကာင္း၊ လွဴဒါန္းမႈအတြက္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းမ်ား မိန္႔ၾကား၏။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕မွာ စာသင္ေဆာင္ျဖစ္သည့္ ဇရပ္ေပၚသို႔ တက္ၾကၿပီး လွဴမည့္ စာေရးကိရိယာမ်ားကို ျပင္ဆင္ၾကေတာ့သည္။ ေက်ာင္းေလးမွာ ေက်ာင္းသား/သူဦးေရ ၅၆ ဦးရွိၿပီး ဆရာမ သံုးဦးမွ တာဝန္ယူ သင္ၾကားေပးေနၾကျခင္းပင္…။ ဆရာမေလးမ်ားမွာ ဘြဲ႕ရၿပီးစေလးမ်ား ျဖစ္ဟန္တူ၏။ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္ေလးမ်ားျဖစ္၏။ ဆရာမ သံုးဦးအနက္မ တစ္ဦးက "ဟယ္…. ဆရာႀကီးပါလား…"ဟု က်ေနာ့္ကိုႏႈတ္ဆက္သည္။ က်ေနာ္ ဆရာမေလးကို မမွတ္မိ။ ေသခ်ာၾကည့္မိမွ က်ေနာ္ က်ဴရွင္သင္သည့္ ကာလက ဆယ္တန္းေအာင္သြားသည့္ ကေလးမေလးျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္။ ဒီကေလးမေလးႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ အေၾကာင္း အရာေလးကို က်ေနာ္ ယခုအထိ မွတ္မိေနတုန္းပင္ ညပိုင္းစာက်က္ခ်ိန္မွာ ျမန္မာစာ ေမးခြန္းတိုေလးတစ္ခုကို က်ေနာ့္ကို ေမး၏။ ေမးခြန္းက သိဃၤသူသမီး၏ အေဖမွာ မည္သူျဖစ္သနည္း။ ဟူသည့္ေမးခြန္း…. က်ေနာ္အေျဖက သိဃၤသူသမီး၏ အေဖမွာ သိဃၤသူျဖစ္သည္…ဆိုေတာ့ ဒီကေလးမက မဟုတ္ဘူးေလ ဆရာ… သိဃၤသူသမီးရဲ႕ အေဖပါဆိုသည့္ ေစာဒကတက္သံ က်ေနာ့္အေျဖကို မယံုၾကည္ဟန္ႏွင့္မို႔ ရွင္းျပခဲ့ရေသးတာမို႔ မွတ္မိေနျခင္းပင္….။ စာသင္ျခင္းႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး က်ေနာ္ သတိမရျခင္၍ ေမ့ပစ္ထားတာ သံုးႏွစ္ရွိခဲ့ေခ်ၿပီ။ ဘဝတြင္ သင္ခန္းစာမ်ားစြာ ရရွိခဲ့သလို အခ်ိန္ေတြေရာ ေငြေၾကးေတြပါ ရင္းႏွီးခဲ့ေပမယ့္ ျပန္လည္ရရွိလိုက္သည္က နာက်င္စရာမ်ား၊ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေကာင္း မပီသမႈမ်ားသာ…… ထိုစဥ္က အေၾကာင္းအရာမ်ားကို ယခုျပန္ေတြးလွ်င္ ယခု နာက်င္ခံစားရသည္သာ…. ထားေတာ့….။ ဆရာမေလးကို ေမးမိသည္။ "ညာဥ္းက ေက်ာင္းၿပီးသြားၿပီလား"ဆိုေတာ့…" ဟုတ္ကဲ့ ဆရာႀကီး physics နဲ႔ ၿပီးသြားပါၿပီ…. ေက်ာင္းၿပီးသြားေတာ့ အလုပ္ေလွ်ာက္တာလည္း အဆင္မေျပလို႔ ဒီႏွစ္ ဒီေက်ာင္းမွာ အရပ္ငွား ဆရာမလာဝင္လုပ္ေနတာပါ"ဟု ေျဖ၏။ ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ ဝမ္းသာရပါ၏။ မိမိ သင္ၾကားျပသေပးဖူးသည့္ တပည့္တစ္ေယာက္ ဆရာမ အျဖစ္ ကေလးေတြကို စာျပန္သင္ေပးေနတာ ျမင္ရေတာ့ ခံစားရသည့္ ဝမ္းသာၾကည္ႏူးမႈေလးကလည္း တစ္မ်ိဳးပင္……။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕မွာ လွဴဒါန္းမည့္ စာေရးကိရိယာမ်ားကို ျပင္ဆင္ၿပီး ဆရာမေလးမ်ားသို႔ ေပးအပ္ ကေလးမ်ားကို စာေရးကိရိယာမ်ား ေဝငွၿပီး မွတ္တမ္းတင္ဓာတ္ပံုမ်ားရိုက္…. အလွဴမွတ္တမ္းစာရင္းကို ျပဳစု ဆရာမေလးမ်ားကို မွတ္တမ္းစာရင္း ေပးအပ္ကာ ဆရာမႏွင့္ ကေလးမ်ားကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ဇရပ္ေအာက္သို႔ ဆင္းလာၾကၿပီး ျပန္ၾကေတာ့မည့္ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕သားမ်ားကို ေနမေကာင္းသည့္ ဆရာေတာ္မွ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းေပၚသို႔ လာေရာက္ၾကရန္ ေခၚေနျပန္သျဖင့္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ေက်ာင္းေပၚသို႔ ျပန္သြားၾကရျပန္သည္။ ေက်ာင္းေပၚတြင္ ဆရာေတာ္မွာ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕အတြက္ စားစရာမ်ားျပင္ဆင္ထားေလသည္။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕သားမ်ား မုန္႔စားရင္း ေရွ႕ဆက္သြားမည့္ စာေရးကိရိယာ အလွဴခရီးစဥ္အေၾကာင္း ညွိႏိႈင္းေနၾကေတာ့ ဆရာေတာ္မွ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕အေၾကာင္း ေမးျမန္းလာတာမို႔ က်ေနာ္မွ အဖြဲ႕အေၾကာင္းကို ေလွ်ာက္ထားေတာ့ ဆရာေတာ္မွ ဝမ္းသားအားရ သာဓုေခၚသလို ပရဟိတအလုပ္ကို ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္သြားႏုိင္ပါေစေၾကာင္း ဆုေတြေတာင္း ေပးေနတာမို႔ စိတ္ထဲက ေပးတဲ့ဆုနဲ႔ ျပည့္ပါရေစ ဘုရားဟု ဆုေတာင္းေနမိသည္။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕ အလွဴခရီးစဥ္ကို ညွိႏိႈင္းၿပီးသလို ဆရာေတာ္ ခ်ေကၽြးသည့္ မုန္းမ်ားကို စားၿပီးသည္ အထိ မိုးဖြဲေလးမ်ားက တဖြဲ႕ဖြဲ႕ က်ေနတုန္းပင္……ဆရာေတာ္ကို ႏႈတ္ဆက္ ကန္ေတာ့ၿပီး မိုးဖြဲေလးမ်ားႏွင့္ အတူ ….. ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ… ေအးခ်မ္းစြာ …. ၾကည္ႏူးစြာ …. ပီတိျဖစ္စြာ….. အဖိုးတန္ေန႔ရက္တစ္ရက္ ျဖတ္သန္းႏိုင္ခဲ့ျပန္ၿပီဟု ေတြးရင္း……..
ေမာ္လူး ေဒသမွ အြန္လိုင္း သံုစြဲသူမ်ားကို ေမာ္လူးရြာသားမ်ားအဖြဲ႕မွ လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါတယ္ဗ်ာ... ေမာ္လူးေဒသ ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး သိမွတ္ဖြယ္ရာမ်ား ရွိပါက mawluuvillagers@gmail.com သို႔ ပို႔ေပးၾကပါ..
Monday, December 15, 2014
One Candle ေစတနာရွင္လူငယ္မ်ားအဖြဲ႕ စာေရးကိရိယာအလွဴခရီးစဥ္ (၃)
မိုးဖြဲေလးမ်ား က်ေနေသာ္လည္း က်ေနာ္တို႔အဖြဲ႕မွာ သက္ရင္းသာရြာေလးဆီသို႔ ခရီးဆက္ခဲ့ၾကရေပသည္။ ေမာ္လူးမွ သက္ရင္းသာေက်းရြာသို႔ သြားသည့္လမ္းကား ေက်းရြာခ်င္းဆက္လမ္းမ(သို႔) ေလးတန္ရိုးရြာမ်ားသို႔သြားသည့္ လမ္းမဟု ေခၚဆိုၾကသည္။ ေမာ္လူးမွ အေနာက္ဘက္သို႔ ထြက္လိုက္သည္ႏွင့္ ေတာင္ႏွင့္ေျမာက္တြင္ လယ္ကြင္းမ်ားရွိၿပီး လယ္ကြင္းမ်ားကို ျခားထားသည့္ လမ္းမႀကီးျဖစ္သည္။ ေက်းလက္လမ္းဆိုေတာ့ အရင္က ေျမသားလမ္း ေနာက္ေတာ့ ေက်ာက္ခင္းလမ္း အခုေတာ့ ေက်ာက္အေပၚမွာ သဲေျမခင္းထားသည့္လမ္း ျဖစ္ေနသည္။ ေလးတန္ရိုးဟူသည့္အမည္ကို ဖတ္ရသူမ်ား ဆန္းေနလိမ့္မည္ထင္ပါသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ ေလးတန္းရိုးရြာဟု ေခၚသနည္း။ ေလးတန္ဟု အမည္ရသည့္ ေခ်ာင္းကမ္းနံေဘးတြင္ ရြာမ်ား အစီအရီရွိေနၾကသည္။ ထိုရြာမ်ားကို အလြယ္တကူ ေခ်ာင္းအမည္ကို အစြဲျပဳၿပီး ေလးတန္ရိုးရြာဟု ေခၚၾကသည္။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕သြားၾကမည့္ သက္ရင္းသာရြာသည္ကား ေလးတန္းရိုးရြာမ်ား၏ ဝင္ေပါက္ဟု ေခၚရမည္ထင္ပါသည္။ ရြာေလးမွာ ရြာတန္းရွည္ အမ်ိဳးအစားတြင္ပါဝင္ၿပီး အိမ္ေျခ ၅၀ ေက်ာ္ခန္႔ ရွိပါလိမ့္မည္။ ဤရြာေလးမွာ ေရွးယခင္က ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္း မရွိပါ။ အိမ္ေျခနည္းသည့္အတြက္ သက္ရင္းသာရြာ၏ ေျမာက္ဘက္တြင္ရွိသည့္ ပဲခူးေက်းရြာမွ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းကိုသာ သြားေရာက္ၾကရသည္။ သာေရးနာေရး အလွဴအတန္းစသည့္ ကိစၥမ်ားအတြက္ ပဲခူးေက်းရြာမွ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းတြင္ ျပဳလုပ္ၾကရသလို၊ ၄င္းေက်ာင္းမွ ဘုန္းေတာ္ႀကီးကို ပင့္ဖိတ္ေဆာင္ရြက္ၾကရသည္။ ရြာသူ/သားတို႔၏ အားထုတ္ႀကိဳးပမ္းမႈေၾကာင့္ ယခုေတာ့ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းေလးသာမက ဘုန္းေတာ္ႀကီးသင္ ပညာေရးေက်ာင္းေလးကိုပါ ထူေထာင္ႏိုင္ခဲ့ၾကေပၿပီ….။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕ သက္ရင္းသာရြာ အဝင္က ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းဆီေရာက္ေတာ့ နံနက္ ၁၀ နာရီ ထိုးလုၿပီ။ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းကိုတက္ၿပီး ဆရာေတာ္ကို ဖူးေျမာ္ေတာ့ ဆရာေတာ္ ေနမေကာင္းျဖစ္ေနေၾကာင္း၊ လွဴဒါန္းမႈအတြက္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းမ်ား မိန္႔ၾကား၏။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕မွာ စာသင္ေဆာင္ျဖစ္သည့္ ဇရပ္ေပၚသို႔ တက္ၾကၿပီး လွဴမည့္ စာေရးကိရိယာမ်ားကို ျပင္ဆင္ၾကေတာ့သည္။ ေက်ာင္းေလးမွာ ေက်ာင္းသား/သူဦးေရ ၅၆ ဦးရွိၿပီး ဆရာမ သံုးဦးမွ တာဝန္ယူ သင္ၾကားေပးေနၾကျခင္းပင္…။ ဆရာမေလးမ်ားမွာ ဘြဲ႕ရၿပီးစေလးမ်ား ျဖစ္ဟန္တူ၏။ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္ေလးမ်ားျဖစ္၏။ ဆရာမ သံုးဦးအနက္မ တစ္ဦးက "ဟယ္…. ဆရာႀကီးပါလား…"ဟု က်ေနာ့္ကိုႏႈတ္ဆက္သည္။ က်ေနာ္ ဆရာမေလးကို မမွတ္မိ။ ေသခ်ာၾကည့္မိမွ က်ေနာ္ က်ဴရွင္သင္သည့္ ကာလက ဆယ္တန္းေအာင္သြားသည့္ ကေလးမေလးျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႔ရသည္။ ဒီကေလးမေလးႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ အေၾကာင္း အရာေလးကို က်ေနာ္ ယခုအထိ မွတ္မိေနတုန္းပင္ ညပိုင္းစာက်က္ခ်ိန္မွာ ျမန္မာစာ ေမးခြန္းတိုေလးတစ္ခုကို က်ေနာ့္ကို ေမး၏။ ေမးခြန္းက သိဃၤသူသမီး၏ အေဖမွာ မည္သူျဖစ္သနည္း။ ဟူသည့္ေမးခြန္း…. က်ေနာ္အေျဖက သိဃၤသူသမီး၏ အေဖမွာ သိဃၤသူျဖစ္သည္…ဆိုေတာ့ ဒီကေလးမက မဟုတ္ဘူးေလ ဆရာ… သိဃၤသူသမီးရဲ႕ အေဖပါဆိုသည့္ ေစာဒကတက္သံ က်ေနာ့္အေျဖကို မယံုၾကည္ဟန္ႏွင့္မို႔ ရွင္းျပခဲ့ရေသးတာမို႔ မွတ္မိေနျခင္းပင္….။ စာသင္ျခင္းႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး က်ေနာ္ သတိမရျခင္၍ ေမ့ပစ္ထားတာ သံုးႏွစ္ရွိခဲ့ေခ်ၿပီ။ ဘဝတြင္ သင္ခန္းစာမ်ားစြာ ရရွိခဲ့သလို အခ်ိန္ေတြေရာ ေငြေၾကးေတြပါ ရင္းႏွီးခဲ့ေပမယ့္ ျပန္လည္ရရွိလိုက္သည္က နာက်င္စရာမ်ား၊ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေကာင္း မပီသမႈမ်ားသာ…… ထိုစဥ္က အေၾကာင္းအရာမ်ားကို ယခုျပန္ေတြးလွ်င္ ယခု နာက်င္ခံစားရသည္သာ…. ထားေတာ့….။ ဆရာမေလးကို ေမးမိသည္။ "ညာဥ္းက ေက်ာင္းၿပီးသြားၿပီလား"ဆိုေတာ့…" ဟုတ္ကဲ့ ဆရာႀကီး physics နဲ႔ ၿပီးသြားပါၿပီ…. ေက်ာင္းၿပီးသြားေတာ့ အလုပ္ေလွ်ာက္တာလည္း အဆင္မေျပလို႔ ဒီႏွစ္ ဒီေက်ာင္းမွာ အရပ္ငွား ဆရာမလာဝင္လုပ္ေနတာပါ"ဟု ေျဖ၏။ ဘယ္လိုျဖစ္ျဖစ္ ဝမ္းသာရပါ၏။ မိမိ သင္ၾကားျပသေပးဖူးသည့္ တပည့္တစ္ေယာက္ ဆရာမ အျဖစ္ ကေလးေတြကို စာျပန္သင္ေပးေနတာ ျမင္ရေတာ့ ခံစားရသည့္ ဝမ္းသာၾကည္ႏူးမႈေလးကလည္း တစ္မ်ိဳးပင္……။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕မွာ လွဴဒါန္းမည့္ စာေရးကိရိယာမ်ားကို ျပင္ဆင္ၿပီး ဆရာမေလးမ်ားသို႔ ေပးအပ္ ကေလးမ်ားကို စာေရးကိရိယာမ်ား ေဝငွၿပီး မွတ္တမ္းတင္ဓာတ္ပံုမ်ားရိုက္…. အလွဴမွတ္တမ္းစာရင္းကို ျပဳစု ဆရာမေလးမ်ားကို မွတ္တမ္းစာရင္း ေပးအပ္ကာ ဆရာမႏွင့္ ကေလးမ်ားကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ဇရပ္ေအာက္သို႔ ဆင္းလာၾကၿပီး ျပန္ၾကေတာ့မည့္ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕သားမ်ားကို ေနမေကာင္းသည့္ ဆရာေတာ္မွ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းေပၚသို႔ လာေရာက္ၾကရန္ ေခၚေနျပန္သျဖင့္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ေက်ာင္းေပၚသို႔ ျပန္သြားၾကရျပန္သည္။ ေက်ာင္းေပၚတြင္ ဆရာေတာ္မွာ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕အတြက္ စားစရာမ်ားျပင္ဆင္ထားေလသည္။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕သားမ်ား မုန္႔စားရင္း ေရွ႕ဆက္သြားမည့္ စာေရးကိရိယာ အလွဴခရီးစဥ္အေၾကာင္း ညွိႏိႈင္းေနၾကေတာ့ ဆရာေတာ္မွ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕အေၾကာင္း ေမးျမန္းလာတာမို႔ က်ေနာ္မွ အဖြဲ႕အေၾကာင္းကို ေလွ်ာက္ထားေတာ့ ဆရာေတာ္မွ ဝမ္းသားအားရ သာဓုေခၚသလို ပရဟိတအလုပ္ကို ဆက္လက္ လုပ္ေဆာင္သြားႏုိင္ပါေစေၾကာင္း ဆုေတြေတာင္း ေပးေနတာမို႔ စိတ္ထဲက ေပးတဲ့ဆုနဲ႔ ျပည့္ပါရေစ ဘုရားဟု ဆုေတာင္းေနမိသည္။ က်ေနာ္တို႔ အဖြဲ႕ အလွဴခရီးစဥ္ကို ညွိႏိႈင္းၿပီးသလို ဆရာေတာ္ ခ်ေကၽြးသည့္ မုန္းမ်ားကို စားၿပီးသည္ အထိ မိုးဖြဲေလးမ်ားက တဖြဲ႕ဖြဲ႕ က်ေနတုန္းပင္……ဆရာေတာ္ကို ႏႈတ္ဆက္ ကန္ေတာ့ၿပီး မိုးဖြဲေလးမ်ားႏွင့္ အတူ ….. ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ… ေအးခ်မ္းစြာ …. ၾကည္ႏူးစြာ …. ပီတိျဖစ္စြာ….. အဖိုးတန္ေန႔ရက္တစ္ရက္ ျဖတ္သန္းႏိုင္ခဲ့ျပန္ၿပီဟု ေတြးရင္း……..
> ရင္းေသြးငယ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးေဖာင္ေဒးရွင္းမွ နန္႔စီးေအာင္-ေပကုန္းေက်းရြာတြင္ ေဒသခံကေလးမိဘမ်ားႏွင့္ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြး
> ရင္းေသြးငယ္ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးေဖာင္ေဒးရွင္းမွ နန္႔စီးေအာင္-ေပကုန္းေက်းရြာတြင္ ေဒသခံကေလးမိဘမ်ားႏွင့္ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြး
> နန္႔စီးေအာင္၊ ဒီဇင္ဘာ ၁၅
> @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
> စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး၊ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕နယ္၊ ေမာ္လူးေဒသ၊ နန္႔စီးေအာင္ -ေပကုန္းေက်းရြာတြင္ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕ ရင္ေသြးငယ္ ဖြံၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ေဖာင္းေဒးရွင္းမွ တာဝန္ရွိသူမ်ားသည္ ဒီဇင္ဘာ ၁၅ရက္ ေန႔လည္ ၁၂ နာရီအခ်ိန္က ေက်းရြာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးရံုးတြင္ ေဒသခံျပည္သူ ကေလးမိဘမ်ားႏွင့္ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးခဲ့ၾကေၾကာင္း သိရသည္။
> အဆိုပါ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးပြဲသို႔ မံုရြာတိုင္းဝန္ႀကီး႒ာနခြင့္ျပဳမိန္႔အရ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕ ရင္ေသြးငယ္ ဖြံၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ေဖာင္ေဒးရွင္းမွ ဦးေအာင္ႏိုင္လင္းဦးစီးသည့္အဖြဲ႕ႏွင့္ ပလန္ျမန္မာအဖြဲ႕အစည္း၊ နန္႕စီးေအာင္-ေပကုန္းေက်းရြာ မိခင္ႏွင့္ကေလးေစာင့္ေရွာက္ေရးအသင္း ဥကၠ႒ ေဒၚလွေသာင္း၊ မူႀကိဳဆရာမ ၆ ဦး၊ ေက်ရြာဖြံၿဖိဳးတိုးတက္ေရး အေထာက္အကူျပဳေကာ္မတီဝင္မ်ားႏွင့္ ေဒသခံ ကေလးမိဘ ၄၀ ဦးခန္႔တက္ေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ ပလန္ျမန္မာအဖြဲ႕အစည္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ကေလးသူငယ္ဘက္စံုဖြံၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ နည္းပညာမ်ားေထာက္ပ့ံေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ ရင္ေသြးငယ္ ဖြံၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ေဖာင္ေဒးရွင္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးမွ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္မွ အသက္ ၈ ႏွစ္အထိ ကေလးသူငယ္မ်ားတြက္ က်န္းမာေရးႏွင့္ ဖြံၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ေဆာင္ရြက္သင့္သည္မ်ားကို ရွင္းလင္းေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္
> > ေမာ္ဟန္ရြာႏွင့္ ေမာ္ဟန္ဘူတာစုအၾကားရွိ ေလးဘက္ျမင္နာရီစင္ အခ်ိန္မွန္ေစလို
> > ေမာ္ဟန္ရြာႏွင့္ ေမာ္ဟန္ဘူတာစုအၾကားရွိ ေလးဘက္ျမင္နာရီစင္ အခ်ိန္မွန္ေစလို
> > ေမာ္ဟန္၊ ဒီဇင္ဘာ ၁၅
> > @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
> > ကခ်င္ျပည္နယ္၊ မိုးညွင္းခရိုင္၊ မိုးညွင္းၿမိဳ႕နယ္၊ ေမာ္ဟန္ေက်းရြာႏွင့္ ေမာ္ဟန္ဘူတာစု အၾကားတြင္ ျပဳလုပ္လွဴဒါန္းေပးထားခဲ့ေသာ ေလးဘက္ျမင္နာရီစင္ႀကီး၏ နာရီမ်ားမွာ လည္ပတ္မႈမရွိေတာ့ေသာ္လည္း ယေန႔ထက္တိုင္ ျပဳျပင္မႈမျပဳလုပ္ပဲ ပစ္ပယ္ထားခဲ့သည္။ ၄င္းနာရီစင္မွ နာရီမ်ားျပန္လည္လွည္ပတ္ၿပီး အခ်ိန္မွန္ကို ျပသေပးျခင္းျဖင့္ ေဒသခံျပည္သူမ်ား အခ်ိန္မွန္ကို သိရွိႏိုင္ရန္ တာဝန္ရွိသူမ်ားမွ အျမန္ဆံုးေဆာင္ရြက္ေပးႏိုင္ေရးအတြက္ စာတည္းမွ တစ္ဆင့္ ေရးသားတင္ျပအပ္ပါသည္
အေမရိကန္ႏိုင္ငံသား ခရီးသြား တစ္ကိုယ္ေတာ္ စက္ဘီးျဖင့္ လည္ပတ္
> > အေမရိကန္ႏိုင္ငံသား ခရီးသြား တစ္ကိုယ္ေတာ္ စက္ဘီးျဖင့္ လည္ပတ္
> > ေမာ္လူး၊ ဒီဇင္ဘာ ၁၅
> > @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
> > အေမရိကန္ႏိုင္ငံသား ခရီးသြား David Clauser ၄၃ ႏွစ္သည္ စက္ဘီးျဖင့္ ကသာၿမိဳ႕မွ ဟိုပင္ၿမိဳ႕သို႔ တစ္ကိုယ္ေတာ္ လည္ပတ္သြားလာေနသည္ကို ဒီဇင္ဘာ ၁၅ ရက္ နံနက္ ၉ နာရီက ေရႊဘို - ျမစ္ႀကီးနား ေမာ္ေတာ္ကားလမ္း(ေမာ္လူး-နန္႕စီးေအာင္ၾကား) ဟဲႏုေက်းရြာအနီးတြင္ ေတြ႕ရွိခဲ့ရသည္။
> > ၄င္းအေမရိကန္ႏိုင္ငံသား ခရီးသြားသည္ အေမရိကန္ႏိုင္ငံမွ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ေရာက္ရွိၿပီး မႏ ၱေလးၿမိဳ႕၊ ပုဂံၿမိဳ႕မ်ားသို႔ ေမာ္ေတာ္ကားျဖင့္ လွည့္လည္သြားလာခဲ့ၿပီး စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး ကသာၿမိဳ႕သို႔ သေဘာၤျဖင့္ ေရာက္ရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဒီဇင္ဘာ ၁၅ ရက္ေန႔ နံနက္ ၄ နာရီအခ်ိန္တြင္ ကသာၿမိဳ႕မွ ကခ်င္ျပည္နယ္ ဟိုပင္ၿမိဳ႕သို႔ စက္ဘီးျဖင့္ တစ္ကိုယ္ေတာ္ ထြက္ခြာလာခဲ့ရာ ေမာ္လူးသို႔ နံနက္ ၉ နာရီအခ်ိန္႔ခန္႔တြင္ ေရာက္ရွိခဲ့ၿပီး နန္႔စီးေအာင္ -ေပကုန္းေက်းရြာတြင္ နံနက္စာအျဖစ္ ေခါက္ဆြဲႏွင့္ လက္ဘက္ရည္တို႔ကို စားေသာက္ၿပီး ဟိုပင္ၿမိဳ႕သို႔ ဆက္လက္ထြက္ခြာသြားခဲ့ေၾကာင္း၊ ကခ်င္ျပည္နယ္ ဟိုပင္ၿမိဳ႕တြင္ တစ္ညအိပ္ၿပီး ဒီဇင္ဘာ ၁၆ ရက္ေန႔တြင္ မီးရထားျဖင့္ ကသာၿမိဳ႕သို႔ ျပန္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း David Clauser မွ ေျပာျပသည္
Subscribe to:
Posts (Atom)