Wednesday, November 6, 2013

ေမာ္လူး လမ္းမေတာ္လမ္း ကတၱရာ ခင္းရန္ စတင္

လမ္းခင္းရန္ျပင္ဆင္မႈ စတင္ေနျပီ

 

နဘား - ေမာ္လူး ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းပိုင္း ကတၱရာလမ္းခင္းရန္ လမ္းေျမသားညွိျခင္း လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္

ေမာ္လူး ၊ ႏိုဝင္ဘာ ၁၀

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး၊ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕နယ္ကို ျဖတ္သန္းသြားသည့္ ေရႊဘို - ျမစ္ႀကီးနား ျပည္ေထာင္စုလမ္းမႀကီး၏ အစိတ္အပိုင္း တစ္ခုျဖစ္သည့္ နဘား - ေမာ္လူး ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းပိုင္းအား ကတၱရာခင္းရန္အတြက္ လမ္းေျမသားညွိျခင္းလုပ္ငန္းကို ေဆာင္ရြက္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

" ကၽြန္ေတာ္တို႔ အထူးစီးမံကိန္း လမ္းအဖြဲ႕ (၁)က လမ္းအင္ဂ်င္နီယာ AE ဦးထင္လင္းမွ ဦးစီးၿပီး ေရႊဘို - ျမစ္ႀကီးနား ျပည္ေထာင္စုလမ္းမႀကီးေပၚက နဘားလမ္းခြဲ မိုင္တိုင္အမွတ္ ၁၄၅ ကစၿပီး မိုင္တိုင္အမွတ္ ၁၆၈ အထိ လမ္းေျမသားညွိျခင္းကို 3 wheel roller (၁)စီး၊ Grader (၁)စီးနဲ႔ နံနက္ ၇ နာရီကေန ညေန ၅ နာရီအထိ ေဆာင္ရြက္ေနတာ ႏွစ္လနီးပါးရွိပါၿပီ။ လမ္းေျမသားညွိျခင္းလုပ္ငန္းနဲ႔အတူ လမ္းရဲ႕ အက်ယ္ကိုလည္း တစ္ခါတည္း သတ္မွတ္ခဲ့တာပါ။ သတ္မွတ္ထားတဲ့ လမ္းအက်ယ္ကေတာ့ ေပ ၅၀ ပါ။ ကတၱရာခင္းဖို႔အတြက္ ပထမအဆင့္အေနနဲ႔ လမ္းေျမသားညွိျခင္းလုပ္ငန္းကို ေဆာင္ရြက္ေနျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ကတၱရာခင္းျခင္းလုပ္ငန္းကိုေတာ့ ပြင့္လင္းရာသီေရာက္ရွိမွ ဆက္လက္ေဆာင္ရြက္သြားမွာပါ" ဟု အထူးစီမံကိန္း လမ္းအထူးအဖြဲ႕(၁)မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးမွ ေျပာျပသည္။

"ကၽြန္ေတာ္တို႔ေဒသကို ျဖတ္သန္းသြားတဲ့ ေရႊဘို - ျမစ္ႀကီးနား ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းမႀကီးကို ျပည္ေထာင္စုလမ္းမႀကီး၊ ဗ်ဴဟာလမ္းမႀကီးလို႔ ေခၚၾကပါတယ္။ တကယ္လည္း ျပည္ေထာင္စုႀကီးလမ္းမႀကီး ဗ်ဴဟာလမ္းမႀကီးပါ။ အထက္ျမန္မာျပည္နဲ႔ ေအာက္ျမန္မာျပည္ကို ခ်ိတ္ဆက္ေပးထားတဲ့ လမ္းမႀကီးေပါ့။ ဒီလမ္းမႀကီးဟာ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈ မရွိလို႔ ပ်က္စီးေနတာၾကာပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေဒသခံေတြရဲ႕ လုပ္အားနဲ႔ ကတၱရာလမ္းျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားခဲ့ၾကေပမယ့္ တန္ပိုယာဥ္ႀကီးေတြ ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ၾကတာ၊ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမႈ မရွိတာေတြေၾကာင့္ အခုလို ေက်ာက္ခင္းလမ္းျပန္ျဖစ္သြားတာပါ။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေတြတုန္းက အင္းေတာ္ - ေမာ္လူး - နန္႔စီးေအာင္ လမ္းပိုင္းကို တာဝန္ယူသြားတဲ့ ဆုထူးပန္ဆိုတဲ့ ကုမၸဏီကလည္း အခုလိုပဲ လမ္းေျမသားညွိတာေတြလုပ္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဂိတ္ေတြေဆာက္ၿပီး လမ္းအသံုးျပဳခေတြေကာက္ခံတယ္ သူတို႔တာဝန္ယူတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ လမ္းေျမသားညွိတာနဲ႔တင္ အခ်ိန္ကုန္သြားခဲ့တာပါ။ အခုလည္း ကတၱရာခင္းဖို႔ လမ္းေျမသားညွိျပန္ၿပီဆိုေတာ့ တကယ္ေရာ ကတၱရာခင္းမွာလားဆိုတာေတာ့ လက္ေတြ လာခင္းမွပဲ ေႀသာ္...တကယ္ကတၱရာခင္းတာပါလားလို႔ ယံုရမဲ့ အျဖစ္မ်ိဳးပါ။ ေလာေလာဆယ္ဆယ္ေတာ့ လမ္းေျမသားညွိဖို႔ သဲေတြဖို႔ၿပီး လမ္းႀကိတ္စက္ေတြနဲ႔ ႀကိတ္သြားေတာ့ သဲေတြၾကပ္သြားတာေပါ့။ ၾကာရင္ သဲေတြကေန ဖုန္ေတြျဖစ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔လို ျပည္ေထာင္စု လမ္းေဘးေနသူေတြ ခံေပဦး ရွဴေပဦးေတာ့ ဖုန္မႈန္႔ သဲမႈန္႔ေတြေပါ့။ ဒီလမ္းမႀကီးကို အမွန္တကယ္ အဆင့္ျမင့္တင္ႏိုင္ရန္ ဒီေမာ္ေတာ္ကားလမ္းတစ္ေလွ်ာက္က ၿမိဳ႕ေတြ ရြာေတြအတြက္ သြားလာဆက္သြယ္ေရး အဆင္ေျပတာေပါ့။ အခုေတာ့ မိုင္ေလးဆယ္နီးပါးရွိတဲ့ ကသာၿမိဳ႕ကို ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္နဲ႕ သြားတာ ၁ နာရီခြဲေလာက္ သြားေနရတာေလ။ ျမင္ေကာင္းေအာင္၊ ၾကားေကာင္းေအာင္၊ လုပ္ေန ေျပာေနတာမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ အမွန္တကယ္ ကတၱရာလမ္းအျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ေပးရင္ေတာ့ တကယ္ဝမ္းသာမိမွာပါ"ဟု ျပည္ေထာင္စု လမ္းမႀကီးေဘးတြင္ေနထိုင္ေသာ ေမာ္လူးေဒသခံတစ္ဦးမွ ေျပာသည္။