Friday, May 1, 2015

ေမာ္လူးေဒသ မွ ရထားလမ္းေခ်ာ္သတင္းပါ သတင္း ၂ပုဒ္

> ေဆာင္းေျမပဲသိမ္းခ်ိန္တြင္ ပဲႏုတ္ ပဲေျခြသူမ်ား တြက္ေခ်ကိုက္
> ေမာ္လူး၊ ဧၿပီ ၃၀
> @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
> စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသႀကီး၊ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕နယ္၊ ေမာ္လူးေဒသတြင္ မိုးစပါးရိတ္သိမ္းၿပီးခ်ိန္တြင္ ေဆာင္းသီးႏွံအျဖစ္ စိုက္ပ်ိဳးထားၾကသည့္ ေဆာင္းေျမပဲ သိမ္းခ်ိန္တြင္ ပဲႏုတ္ ပဲေျခြသူမ်ားအတြက္ တြက္ေခ်ကိုက္ကာ ဝင္ေငြအဆင္ေျပလွ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
>
> ''ကၽြန္မတို႔ လယ္ေျမ တစ္ဧကေက်ာ္မွာ မိုးစပါးရိတ္သိမ္းၿပီးခ်ိန္မွာ ေဆာင္းသီးႏွံအျဖစ္ ေျမပဲကို စိုက္ပ်ိဳးထားတာပါ။ စိုက္တုန္းက မ်ိဳးေျမပဲတစ္တင္းကို ၁၀၀၀၀ က်ပ္ ေပးရပါတယ္။ ေျမပဲကို မိုးစပါးသိမ္းၿပီးခ်ိန္ျဖစ္တဲ့ နတ္ေတာ္လျပည့္ေက်ာ္က စိုက္ပ်ိဳးခဲ့ၿပီး ငါးလေက်ာ္ၾကာ တန္းခူးလကုန္ ကဆုန္လဆန္းပိုင္းမွာ သိမ္းရပါတယ္။ ေျမပဲသိမ္းခ်ိန္မွာ ပဲႏုတ္၊ ပဲေျခြေတြကို ငွားၾကရတာပါ။ ပဲႏုတ္၊ပဲေျခြသူေတြကို တစ္တင္းကို တစ္ေထာင္ႏႈန္းေပးၿပီး ငွားၾကရတာပါ။ ပဲႏုတ္၊ ပဲေျခြသူေတြတစ္ေယာက္ဟာ တစ္ရက္ကို အနည္းဆံုး ငါးတင္းကေန အမ်ားဆံုး ခုႏွစ္တင္းအထိ ရၾကပါတယ္။ လစဥ္မိုးမွန္ရင္ ေျမပဲတစ္ဧကကို တင္း ၁၀၀ ႏႈန္းေလာက္ထြက္ပါတယ္။ ေျမပဲအေျခာက္ငါးတင္းကို ဆီတစ္ပံုး(၁၀ ပိႆာ)ရပါတယ္။ "ဟု ေမာ္လူးေဒသ၊ သက္ရင္းသာေက်းရြာမွ ေျမပဲစိုက္ေတာင္သူ ဦးထြန္းရီမွ ေျပာျပသည္။
>

> အမွတ္ ၉၃၉ အဆန္ မီးရထား ေမာ္လူး - ပင္ဝဲ မီးရထားဘူတာၾကား ဘီးေခ်ာ္မႈျဖစ္ပြား
> ေမာ္လူး၊ ဧၿပီ ၃၀
> @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
> မႏ ၱေလး - ျမစ္ႀကီးနား မီးရထားလမ္း ေမာ္လူမီးရထားဘူတာႏွင့္ ပင္ဝဲမီးရထားဘူတာအၾကားတြင္ ဧၿပီ ၂၉ ရက္ ေန႔လည္ ၁ နာရီ ၄၀ မိနစ္အခ်ိန္က ရထားဘီးေခ်ာ္မႈျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
> မႏ ၱေလးဘက္မွ ျမစ္ႀကီးနားဘက္သို႔ စက္ေခါင္းေမာင္း ဦးေမာင္ေမာင္လတ္၊ ရထားထိန္း ဦးေက်ာ္ေက်ာ္ထူးတို႔ လိုက္ပါ ေမာင္းႏွင္လာေသာ အမွတ္ ၉၃၉ အဆန္ မီးရထား စက္ေခါင္းအမွတ္ DD – 11140 သည္ ပင္ဝဲမီးရထားဘူတာမွ ေန႔လည္ ၁ နာရီ ၁၅ မိနစ္အခ်ိန္က ထြက္ခြာလာခဲ့ၿပီး မိုင္တိုင္အမွတ္ ၆၀၀(၉/၁၀)ၾကားအေရာက္တြင္ တြဲအမွတ္ GBHAH 40868 မွ ဘီးအမွတ္ ၃ သည္ သံလမ္းအတြင္းဘက္ကပ္က်ၿပီး
> ဘီးအမွတ္ ၆ သည္ သံလမ္းအျပင္ဘက္ကပ္က်ကာ ဘီးေခ်ာ္မႈျဖစ္ပြားခဲ့သည္။ အဆိုပါ မီးရထားဘီးေခ်ာ္က်မႈကို ခ.လ.ရ ၁၈ မွ ေခတၱတပ္ရင္းမွဴး ဗိုလ္မွဴး ျပည့္ခိုင္ဦးစီးၿပီး ဗိုလ္မွဴး ေက်ာ္ထက္ခိုင္ႏွင့္ တပ္မေတာ္သားမ်ားမွ လံုၿခံဳေရးတာဝန္ယူကာ ေမာ္လူး မီးရထားဘူတာမွ လမ္းဗိုလ္ေလးႏွင့္ အဖြဲ႕၊ နဘားမီးရထားဘူတာမွ လမ္းဗိုလ္ေလးႏွင့္ အဖြဲ႕တို႔ႏွင့္အတူ တာဝန္ရွိသူမ်ားမွ အျမန္ဆံုး လမ္းပိုင္းျပန္ပြင့္ႏိုင္ေရးအတြက္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၾကရာ ည ၈ နာရီ အခ်ိန္ခန္႔တြင္ ဘီးေခ်ာ္က်မႈကို ျပဳျပင္ကာ လမ္းပိုင္းကို ပံုမွန္ျပန္ပြင့္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ မီးရထားဘီးေခ်ာ္မႈကို ျပဳျပင္ေနစဥ္တြင္ ေမာ္လူးမီးရထားဘူတာ၌ အမွတ္ ၅၆ အစုန္ မီးရထားႏွင့္ ပင္ဝဲမီးရထားဘူတာတြင္ အမွတ္ ၄၁ အဆန္ မီးရထားတို႔ကို ရပ္နားထားခဲ့ေၾကာင္း၊ မီးရထားဘီးေခ်ာ္မႈေၾကာင့္ မီးရထားေပၚပါ  ဝန္ထမ္းမ်ား တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ် ထိခိုက္ဒဏ္ရာရရွိမႈမရွိေၾကာင္း ၊ မီးရထားဘီးေခ်ာ္မႈေၾကာင့္ မီးရထားလမ္းရွိ ကြန္ကရစ္ဇလီဖားတံုးမ်ား ၂၀၀ ခန္႔ ကြဲအက္မႈအနည္းငယ္ ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္



No comments:

Post a Comment